Marketing in Business
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | ZX-ER/00-SI>MarInBU |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing in Business |
Jednostka: | Wydział Ekonomii i Zarządzania |
Grupy: |
1 rok, sem.1, architektura, st. I-go stopnia (inż.) Erasmus on Faculty of Economics and Management 2021 Erasmus+ 2020/2021L Przedmioty Erasmus WEiZ |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Efekty uczenia się: |
S/He identifies and characterizes modern marketing concepts as well as tools for cooperation and competition between business systems and enterprises "S/He knows advanced methods of supporting processes and making business decisions in the area of marketing activities using various sources, techniques and tools for data acquisition on the needs of the marketing information system S/He explains the role and importance of marketing processes in context of managing a modern organization S/He identifies and characterizes the need for development marketing strategy as a conditional premise development of entrepreneurship "S/He applies advanced and specialized knowledge marketing in the context of planning and organizing marketing activity "S/He independently diagnoses the situation in progress marketing planning, selects appropriate methods and tools for describing and analyzing marketing problems S/He has the ability to integrate knowledge from various fields in the aim of creating innovative solutions in the area of B2B sector marketing S/He has the ability to design and manage processes marketing S/He is aware of the importance of organizing, planning, motivating, managing and controlling the activity marketing in a variable, extensive environment market. S/He is prepared to actively participate in marketing projects, identifies the benefits flowing from team work, is ready to be implemented individual and team tasks in the field marketing management of the organization, assuming various roles in the design group S/He self-defines priorities for the implementation of tasks in the area of marketing in business, initiates and takes advanced actions in the field of designing and implementing marketing strategy in the B2B sector S/He is aware of his knowledge and skills, he understands the need for continuous training. He can think and act in entrepreneurial way, knows how to do business marketing for own business |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenie
Wykład - zaliczenie na ocenę |
|
Erasmus+: | semestr zimowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenie
Wykład - zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2024/25" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-02-23 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 4 godzin
|
|
Koordynatorzy: | MAŁGORZATA ADAMSKA | |
Prowadzący grup: | MAŁGORZATA ADAMSKA | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenie
Wykład - zaliczenie na ocenę |
|
Erasmus+: | semestr zimowy |
Zajęcia w cyklu "semestr letni 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 4 godzin
|
|
Koordynatorzy: | MAŁGORZATA ADAMSKA | |
Prowadzący grup: | MAŁGORZATA ADAMSKA | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
zaliczenie
Wykład - zaliczenie na ocenę |
|
Erasmus+: | semestr letni |
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Opolska.