Politechnika Opolska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing in Business

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: ZX-ER/00-SI>MarInBU
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing in Business
Jednostka: Wydział Ekonomii i Zarządzania
Grupy: 1 rok, sem.1, architektura, st. I-go stopnia (inż.)
Erasmus on Faculty of Economics and Management 2021
Erasmus+ 2020/2021L
Przedmioty Erasmus WEiZ
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Efekty uczenia się:

S/He identifies and characterizes modern marketing concepts as well as tools for cooperation and competition between business systems and enterprises

"S/He knows advanced methods of supporting processes and making business decisions in the area of marketing activities using various

sources, techniques and tools for data acquisition on the needs of the marketing information system

S/He explains the role and importance of marketing processes in context of managing a modern organization

S/He identifies and characterizes the need for development marketing strategy as a conditional premise development of entrepreneurship "S/He applies advanced and specialized knowledge

marketing in the context of planning and organizing

marketing activity

"S/He independently diagnoses the situation in progress

marketing planning, selects appropriate methods and tools for describing and analyzing marketing problems

S/He has the ability to integrate knowledge from various fields in the aim of creating innovative solutions in the area of B2B sector marketing

S/He has the ability to design and manage processes marketing S/He is aware of the importance of organizing, planning, motivating, managing and controlling the activity marketing in a variable, extensive environment market.

S/He is prepared to actively participate in marketing projects, identifies the benefits flowing from team work, is ready to be implemented individual and team tasks in the field marketing management of the organization, assuming various roles in the design group

S/He self-defines priorities for the implementation of tasks in the area of marketing in business, initiates and takes advanced actions in the field of designing and implementing marketing strategy in the B2B sector

S/He is aware of his knowledge and skills, he understands the need for continuous training. He can think and act in entrepreneurial way, knows how to do business marketing for own business

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - zaliczenie
Wykład - zaliczenie na ocenę
Erasmus+:

semestr zimowy

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2023/24" (zakończony)

Okres: 2024-02-26 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - zaliczenie
Wykład - zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2024/25" (zakończony)

Okres: 2024-10-01 - 2025-02-23
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 4 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: MAŁGORZATA ADAMSKA
Prowadzący grup: MAŁGORZATA ADAMSKA
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - zaliczenie
Wykład - zaliczenie na ocenę
Erasmus+:

semestr zimowy

Zajęcia w cyklu "semestr letni 2024/25" (w trakcie)

Okres: 2025-02-24 - 2025-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 4 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: MAŁGORZATA ADAMSKA
Prowadzący grup: MAŁGORZATA ADAMSKA
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - zaliczenie
Wykład - zaliczenie na ocenę
Erasmus+:

semestr letni

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Opolska.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-5 (2025-02-26)