Politechnika Opolska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie marką

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: ZZ/MM-NM>ZarzMark(3)
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Zarządzanie marką
Jednostka: Wydział Ekonomii i Zarządzania
Grupy: 2 rok, sem. 3, zarządzanie- marketing menedżerski, ns. II-go stopnia (mgr)
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 20 godzin więcej informacji
Wykład, 10 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: PIOTR BĘBENEK
Prowadzący grup: PIOTR BĘBENEK
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - zaliczenie
Ćwiczenia - zaliczenie na ocenę
Wykład - egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Opolska.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.0.0-5 (2022-09-30)