Politechnika Opolska - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmiot obieralny- Marketing personalny

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: ZZ/MM-SM>W:MarPer(3)
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Przedmiot obieralny- Marketing personalny
Jednostka: Wydział Ekonomii i Zarządzania
Grupy: 2 rok, sem. 3, zarządzanie- marketing menedżerski, st. II-go stopnia (mgr)
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)

Zajęcia w cyklu "semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: SABINA KUBICIEL-LODZIŃSKA
Prowadzący grup: SABINA KUBICIEL-LODZIŃSKA
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - zaliczenie
Ćwiczenia - zaliczenie na ocenę
Wykład - zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Politechnika Opolska.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.3.0-2 (2024-04-26)